Ob nakupu različnih živil so kupci pogosto postavljeni pred odločitev – kupiti lokalno, kupiti trajnostno ali kupiti okusno? Z nakupom nove linije piščančjih izdelkov AVE teh odločitev ni potrebno sprejemati, saj kupci dobijo vse hkrati – lokalno, trajnostno in okusno.


Podpora slovenskemu kmetijstvu, podpora naravi


Pot od gnezda do krožnika pri AVE piščančjih izdelkih v celoti poteka v Sloveniji. Poti izdelkov so kratke, mesni izdelki pa so takoj po razrezu zapakirani in dostavljeni na police trgovcev. S tem so zagotovljeni svežina, višja kakovost in okusnost izdelkov, kar je pri piščančjemu mesu še posebej pomembno. Kratke transportne poti pomenijo nižji ogljični odtis in manjšo obremenitev okolja, kar kupcu omogoča, da z vsakim nakupom sprejme okolju prijaznejšo odločitev. Na kakovost izdelkov pa nakazujejo tudi neodvisne ocene strokovnjakov, ki piščančje meso AVE označujejo kot sočno, polnega okusa, z odlično teksturo in prijetno aromo. 


Zakaj je AVE piščanec tako okusen?


Za zagotavljanje ponudbe piščančjih izdelkov, ki so okusni in kakovostni, AVE danes sodeluje z 32 lokalnimi rejci, od tega jih je kar 18 zavezanih k višjim nadstandardom živalim prijazne reje. Lokalni rejci skrbno in odgovorno vzrejajo živali, krmo pa zanje poleg Panvite priskrbuje več kot 2500 lokalnih družinskih kmetij. To za slovensko kmetijstvo in razvoj trajnostnega gospodarstva predstavlja pomemben korak na poti trajnostne pridelave. AVE se prav tako ponaša s posebno skrbnostjo pri izbiri žit, saj ta, poleg strukture krmne mešanice, pomembno vpliva na zdravje živali in na koncu na okus mesnih izdelkov. Velika pozornost pri zagotavljanju visokih standardov skozi različne korake pridelave omogoča, da je AVE piščanec tako okusen.


Nova, skrbno razvita trajnostna embalaža


Skrb za trajnost in zagotavljanje visokih standardov pa se ne konča zgolj pri samih mesnih izdelkih. Nova, inovativna embalaža linije piščančjih AVE izdelkov vsebuje kar 85 % manj plastike kot standardne plastične banjice in je lažja za recikliranje. Enostavna uporaba in hitra ločitev folije od kartonske embalaže tako predstavlja pozitiven vzor tudi ostalim ponudnikom mesnih izdelkov. Novo AVE linijo piščančjih izdelkov s trajnostno embalažo lahko kupci že najdejo na policah Sparovih in Intersparovih trgovin.


Z AVE brez sprejemanja kompromisov


Najvišji standardi AVE izdelkov se ne odražajo le v številnih prejetih certifikatih, okusu, teksturi in prijetni aromi mesa. Ti so prisotni v celotni verigi vzreje piščancev od gnezda do krožnika, ki je prijazna živalim, nadzorovana in lokalna. Kupci tako z nakupom nove linije AVE piščančjih izdelkov z nakupom dobijo kakovosten, okusen in bolj trajnosten izdelek, ne da bi pri tem morali sprejemati kompromise.

31. julij 2025
KRISTJAN ČEH JE NOVI AMBASADOR PANVITE: KO VREDNOTE POVEŽEJO VRHUNSKI ŠPORT IN LOKALNO KAKOVOST Rakičan 31. julij 2025 – Skupina Panvita in Kristjan Čeh stopata na skupno pot sodelovanja, ki združuje ljubezen do domačega, športno srčnost, vrhunskost in optimizem. Eden naših največjih športnih asov je tako postal ambasador Panvite in blagovne znamke AVE, s katero bosta skupaj nagovarjala k zdravemu življenjskemu slogu, spoštovanju tradicije in kakovosti ter iskanju vrhunskih rezultatov na vsakem področju. Panvita, vodilno podjetje na področju kakovostne, lokalno pridelane hrane, je danes sklenila dolgoročno partnerstvo s Kristjanom Čehom, dobitnikom najžlahtnejših odličij na svetovnih in evropskih prvenstvih v metu diska. Ptujčan je danes ambasador predanosti, poštenega dela in spoštovanja do lokalnega okolja, ki ga Panvita postavlja v ospredje že več kot sto let. »V Panviti verjamemo, da prava moč prihaja iz spoštovanja korenin, trdnih vrednot in predanosti skupnemu cilju. Prav zato smo še posebej ponosni, da z današnjim podpisom povezujemo zgodbo Panvite in Kristjana Čeha, ki na najvišji ravni uteleša našo zavezanost kakovosti, vztrajnosti in lokalnemu okolju. Prepričani smo, da bo naše sodelovanje še dodatno utrdilo zaupanje potrošnikov v zdravo, kakovostno in lokalno pridelano hrano,« je ob sklenitvi sodelovanja povedal glavni izvršni direktor Panvite Dubravko Folnović. Zgodba, ki navdihuje: Od domače kmetije do svetovnih zmag Kristjanova zgodba je preplet trdega dela, discipline in povezanosti z domačim okoljem. Njegovi vrhunski rezultati – med njimi naslov svetovnega prvaka, evropsko zlato leta 2024 in osebni rekord 72,36 metra – so plod dolgoletnega dela, razvoja, zdrave prehrane in trdnih življenjskih načel. »V čast mi je, da postajam ambasador Panvite, podjetja, ki je že več generacij del naše skupnosti. Brez tradicije, discipline in dobre, zdrave ter kakovostne hrane ne bi bilo pravih športnih uspehov,« je ob podpisu sodelovanja povedal Kristjan. Ambasador zdrave hrane in življenjskega sloga Kot novi obraz Panvite in blagovne znamke AVE bo Kristjan Čeh na sproščen in avtentičen način ozaveščal o pomenu lokalno pridelane kakovostne hrane za zdrav vsakdanjik. Na svojih družbenih omrežjih bo delil utrinke priprave zdravih obrokov ter izpostavljal pomen uravnoteženega življenjskega sloga – za športnike in vse, ki cenijo aktiven vsakdan. Partnerstvo med Panvito in Kristjanom Čehom je poklon tradiciji ter navdih mladim, da lahko z vztrajnostjo, predanostjo in zdravim načinom življenja dosežejo vrhunske rezultate. Panvita z izdelki AVE vsak dan potrjuje, da kakovostna domača hrana ni le izbira, ampak način življenja, Kristjan pa dokazuje, da so največji uspehi mogoči tam, kjer se srečajo srce in vrednote. Dodatne informacije: Simona Petek Čerpnjak, simona.petek@panvita.si . O Skupini Panvita: Skupina Panvita, ki je leta 2022 praznovala 100-letnico delovanja, je ena največjih in najpomembnejših družb v slovenskem kmetijsko-živilskem sektorju, zavezana trajnostni pridelavi kakovostne hrane. Deluje na treh ključnih področjih: primarna kmetijska proizvodnja, prehranska industrija in trajnostna energija. Panvita je ena vodilnih vertikalno integriranih verig v Sloveniji in zaposluje več kot 700 ljudi. Obdeluje več kot 3.500 hektarjev kmetijskih površin z najsodobnejšo opremo in proizvodnjo, usklajeno s podnebnim programom za kmetijstvo in okolje. Panvita je vodilna na področju ekološko trajnostne hrane in se je zavezala, da bo do leta 2030 zmanjšala izpuste toplogrednih plinov za 40 %, hkrati pa povečala uporabo trajnostno pridobljenih surovin in vsaj 75 % embalaže iz recikliranih materialov.
11. junij 2025
Panvita žanje prvo solato iz najsodobnejšega steklenjaka v Sloveniji Rakičan, 11. junij 2025 – Z današnjim dnem lahko na trgovskih policah v Sloveniji najdete Frišno – novo linijo ročno pobranih, svežih solat iz Panvitinega najsodobnejšega steklenjaka. Frišno ni le solata, ampak prava diva med solatami: lokalno pridelana, skrbno ročno nabrana ter z mislijo na kakovost od njive do krožnika. V Panviti verjamejo, da so najboljše stvari tiste, ki jih naredimo z rokami in s srcem. Prav zato s ponosom predstavljajo solato Frišno, ki postavlja nove standarde svežine in kakovosti na oddelku sadja in zelenjave. Vsaka glava solate je ročno pobrana in v manj kot 24 urah po žetvi že čaka na trgovski polici – sveža, hrustljava in pripravljena na najbolj zahtevnega kupca. Nov Panvitin steklenjak, z več kot 21.000 m² površine, omogoča pridelavo do 4 milijone glav solate letno v optimalnih, trajnostnih pogojih – brez uporabe pesticidov, z zalivanjem z deževnico, uporabo biorazgradljivega papirja kot ovoja koreninske grude in naprednim sistemom ponovne uporabe vode. S tem Panvita dokazuje, da so vlaganja v razvoj, inovacije in napredno tehnologijo ključ do večje prehranske varnosti in zmanjšanja odvisnosti od uvoza. Projekt pomembno prispeva k trajnostni prihodnosti slovenskega agroživilskega sistema ter utrjuje Panvitino vlogo vodilnega ponudnika lokalno pridelane hrane. Branko Virag, član uprave Panvite, ob tej priložnosti poudarja: »Z novim steklenjakom Panvita postavlja nove standarde v pridelavi zelenjave pri nas. S sodobnimi pristopi, trajnostjo in odgovornostjo do okolja omogoča, da bodo slovenski potrošniki lahko uživali v svežih, kakovostnih solatah Frišno skozi vse leto. To je pomemben korak za slovensko samooskrbo in celotno prehransko varnost.« Prve solate Frišno je Panvita podarila svojim sodelavcem skupaj s sporočilom, da Frišno ni le solata, temveč zgodba o ljudeh, zemlji in spoštovanju do narave in okusa. Naj vsak dan zadiši po svežem. Dodatne informacije: Simona Petek Čerpnjak E–mail: simona.petek@panvita.si M: 041 355 007
10. junij 2025
Z velikim ponosom sporočamo, da je Panvita na letošnjem mednarodnem kmetijsko- živilskem sejmu AGRA 2025 ponovno potrdila svojo vodilno vlogo v kakovosti mesnih izdelkov. Na prestižnem ocenjevanju smo prejeli kar tri nazive ŠAMPION in pet zlatih medalj za izdelke blagovne znamke AVE. Šampionski izdelki AVE Na najvišjo stopničko so se letos povzpeli:  AVE Leskovačka pleskavica  AVE Piščančji gyros  AVE Piščančji kebab Naziv šampion prejmejo izdelki, ki tri leta zaporedoma osvojijo zlato medaljo, kar potrjuje njihovo izjemno in trajno kakovost. Šampionski naziv je najvišje priznanje v panogi in odraz predanosti, inovativnosti ter visoke strokovnosti naše ekipe. Pet zlatih medalj za AVE Poleg šampionskih nazivov so zlato odličje prejeli še naslednji AVE izdelki:  AVE hitri stejk  AVE začinjena svinjska vratovina  AVE medena rebrca  AVE piščančja začinjena krila  Linija AVE domači premium piščanec (bedra, krače, krila in stegna file) Vsaka zlata medalja je rezultat nenehnega vlaganja v razvoj, skrbno izbranih slovenskih surovin in tesnega sodelovanja z lokalnimi rejci. Neodvisne strokovne komisije so tudi letos prepoznale izjemen okus, teksturo in kakovost naših izdelkov, ki so plod lastne vertikalne verige in skrbno nadzorovane pridelave. Potrditev kakovosti in zavezanosti kupcem Prejeta priznanja so dokaz, da v Panviti dosledno sledimo najvišjim standardom kakovosti, varnosti in trajnosti. Naše poslanstvo je zagotavljati varno, okusno in lokalno pridelano hrano, ki jo cenijo tako strokovnjaki kot potrošniki. S tem utrjujemo zaupanje kupcev in partnerjev ter postavljamo nova merila v slovenski živilsko-predelovalni industriji. Iskrene čestitke in zahvala vsem sodelavcem, ki so s svojim znanjem, predanostjo in inovativnostjo prispevali k temu izjemnemu uspehu. Skupaj ustvarjamo kakovost, ki ji zaupate.