Ob nakupu različnih živil so kupci pogosto postavljeni pred odločitev – kupiti lokalno, kupiti trajnostno ali kupiti okusno? Z nakupom nove linije piščančjih izdelkov AVE teh odločitev ni potrebno sprejemati, saj kupci dobijo vse hkrati – lokalno, trajnostno in okusno.


Podpora slovenskemu kmetijstvu, podpora naravi


Pot od gnezda do krožnika pri AVE piščančjih izdelkih v celoti poteka v Sloveniji. Poti izdelkov so kratke, mesni izdelki pa so takoj po razrezu zapakirani in dostavljeni na police trgovcev. S tem so zagotovljeni svežina, višja kakovost in okusnost izdelkov, kar je pri piščančjemu mesu še posebej pomembno. Kratke transportne poti pomenijo nižji ogljični odtis in manjšo obremenitev okolja, kar kupcu omogoča, da z vsakim nakupom sprejme okolju prijaznejšo odločitev. Na kakovost izdelkov pa nakazujejo tudi neodvisne ocene strokovnjakov, ki piščančje meso AVE označujejo kot sočno, polnega okusa, z odlično teksturo in prijetno aromo. 


Zakaj je AVE piščanec tako okusen?


Za zagotavljanje ponudbe piščančjih izdelkov, ki so okusni in kakovostni, AVE danes sodeluje z 32 lokalnimi rejci, od tega jih je kar 18 zavezanih k višjim nadstandardom živalim prijazne reje. Lokalni rejci skrbno in odgovorno vzrejajo živali, krmo pa zanje poleg Panvite priskrbuje več kot 2500 lokalnih družinskih kmetij. To za slovensko kmetijstvo in razvoj trajnostnega gospodarstva predstavlja pomemben korak na poti trajnostne pridelave. AVE se prav tako ponaša s posebno skrbnostjo pri izbiri žit, saj ta, poleg strukture krmne mešanice, pomembno vpliva na zdravje živali in na koncu na okus mesnih izdelkov. Velika pozornost pri zagotavljanju visokih standardov skozi različne korake pridelave omogoča, da je AVE piščanec tako okusen.


Nova, skrbno razvita trajnostna embalaža


Skrb za trajnost in zagotavljanje visokih standardov pa se ne konča zgolj pri samih mesnih izdelkih. Nova, inovativna embalaža linije piščančjih AVE izdelkov vsebuje kar 85 % manj plastike kot standardne plastične banjice in je lažja za recikliranje. Enostavna uporaba in hitra ločitev folije od kartonske embalaže tako predstavlja pozitiven vzor tudi ostalim ponudnikom mesnih izdelkov. Novo AVE linijo piščančjih izdelkov s trajnostno embalažo lahko kupci že najdejo na policah Sparovih in Intersparovih trgovin.


Z AVE brez sprejemanja kompromisov


Najvišji standardi AVE izdelkov se ne odražajo le v številnih prejetih certifikatih, okusu, teksturi in prijetni aromi mesa. Ti so prisotni v celotni verigi vzreje piščancev od gnezda do krožnika, ki je prijazna živalim, nadzorovana in lokalna. Kupci tako z nakupom nove linije AVE piščančjih izdelkov z nakupom dobijo kakovosten, okusen in bolj trajnosten izdelek, ne da bi pri tem morali sprejemati kompromise.

24. november 2025
Ker v Panviti verjamemo, da se zdrav odnos do hrane začne že v otroštvu, smo ob Svetovnem dnevu otrok in v Tednu slovenske hrane skupaj z blagovno znamko Frišno obiskali prekmurske osnovne šole ter učencem podarili svežo slovensko solato Frišno. 🥬 Obisk je dodatno obogatil Panvitin ambasador ter vrhunski atlet Kristjan Čeh , ki je otrokom predstavil pomen zdrave, lokalne prehrane in gibanja za dobro počutje in rast. Kot vrhunski športnik je dokaz, da velike dosežke gradijo vsakodnevne dobre odločitve, tudi tiste, povezane s prehrano. 💪 Verjamemo, da s takšnimi aktivnostmi mladim ne ponujamo le znanja o sveži lokalni hrani, temveč ustvarjamo izkušnje, ki jih spodbujajo k odgovornemu odnosu do prehrane, gibanja in okolja. 🌱
13. november 2025
Panvita in Project O2 učita najmlajše: vsak gozd je učilnica naše prihodnosti Rakičan, 12. november 2025 – Panvita je v sodelovanju s projektom Project O2 in OŠ III Murska Sobota izvedla dogodek Zeleni dan Panvite – Naš krog za prihodnost na Boču. Skupaj z 35 šestošolci so zaposleni iz Skupine Panvita posadili 100 sadik dreves in raztrosili 5.000 semenskih bombic , s čimer so otrokom približali pomen narave in trajnostnega ravnanja. Dogodek je otrokom pokazal, da je gozd učilnica življenja – prostor, kjer se učimo potrpežljivosti, skrbi in spoštovanja do okolja. Pod vodstvom ekipe Project O2 so spoznavali pametne gozdove prihodnosti, izdelovali semenske kroglice ter izvedeli, kako pri pogozdovanju pomagajo brezpilotni letalniki. Vrhunec dneva je bilo sajenje razrednih dreves , ki so postala simbol povezanosti otrok z naravo in odgovornosti do prihodnosti. Ob koncu so učenci prejeli priznanja Zeleni pomočnik narave . “Panvita raste iz zemlje, zato je prav, da naravi vračamo, kar nam daje. Veseli nas, da lahko z otroki delimo ta občutek povezanosti med človekom, zemljo in naravo,” je povedal Dubravko Folnović , predsednik uprave Skupine Panvita. “Ko otroke naučimo, da je zemlja živa in da vsako seme nosi prihodnost, se učimo tudi mi,” je dodala Simona Šeruga , pomočnica ravnateljice OŠ III Murska Sobota. Dogodek je del širših trajnostnih prizadevanj Panvite, ki povezuje skrb za zemljo in hrano z izobraževanjem mladih ter podporo lokalnim skupnostim. “S takšnimi dogodki želimo otrokom pokazati, da trajnost ni beseda, ampak način življenja,” je poudarila Simona Petek Čerpnjak , vodja marketinga v Skupini Panvita. Slogan dogodka: Vsak gozd je učilnica naše prihodnosti. Oglejte si video Zeleni dan Panvite:
5. november 2025
Podjetja Panvita Kmetijstvo d.o.o., Panvita Agromerkur d.o.o. in Panvita MIR d.d. se pridružujejo projektu Podpora podjetjem za podaljševanje delovne aktivnosti (ASI +). Namen projekta je spodbuditi podjetja k učinkovitemu upravljanju starejših zaposlenih in h krepitvi kompetenc starejših zaposlenih z vidika podaljševanja njihove delovne aktivnosti. Z različnimi aktivnostmi bomo: spodbujali medgeneracijsko sodelovanje in prenos znanja, omogočali dodatna usposabljanja in strokovno podporo, izvajali programe za ohranjanje zdravja in dobrega počutja pri delu, ter razvijali kulturo spoštovanja in razumevanja med generacijami. Pridobljena sredstva v sklopu projekta ASI + bodo namenjena za aktivnosti starejših zaposlenih nad 50 let. Prav tako pa bomo z lastnimi sredstvi v aktivnosti vključili tudi ostale zaposlene. Projekt ASI + bo naša priložnost, da gradimo prihodnost podjetja.