Panvita na kmetijsko-živilskem sejmu Agra
30. avgust 2023
Med 26. in 31. avgustom poteka že 61. mednarodni kmetijsko-živilski sejem Agra, na katerem sodeluje tudi Panvita. Najdete jih v hali A in C.
Na sejmišču Pomurskega sejma v Gornji Radgoni je 61. kmetijsko-živilski sejem Agra slavnostno otvorila predsednica Republike Slovenije dr. Nataša Pirc Musar ki je organizatorjem v nagovoru čestitala za ohranjanje dolgoletne tradicije in trud, zaradi katerega Agra velja za enega pomembnejših vsakoletnih kmetijsko-živilskih dogodkov v tem delu Evrope.
Tudi Skupina Panvita je že tradicionalno prisotna na sejmu, kjer predstavlja svoje cilje in vizijo, hkrati pa tudi ponudbo, saj so v hali A prisotni z blagovno znamko AVE. V Skupini Panvita želijo svojim kupcem zagotavljati vrhunske izdelke, ker so prepričani, da lahko s kakovostno ponudbo pripomorejo k pozitivnemu vplivu na dobro počutje ljudi. To je tudi njihovo vodilo in razlog za stalno vlaganje v razvoj in izboljšave izdelkov in storitev. Svoje poslanstvo izražajo v odgovornosti do okolju prijazne pridelave hrane in sonaravne reje živali.
Na sejmu Agra s ponosom predstavljajo svojo vizijo, ki temelji na vrednotah kot so skrb, pripadnost, zanesljivost, inovativnost, samozavest in partnerstvo. Spodbujajo organizacijo in sodelovanje na tovrstnih dogodkih, ki omogočajo povezovanje tako s poslovnimi partnerji kot kupci in tudi spoznavanje ter predstavljanje novosti v panogi.

S ponosom sporočamo, da smo dobili sredstva iz SKP 2023-2027, in sicer naslednje: NAZIV INTERVENCIJE IRP11 Podpora za novo sodelovanje v shemah kakovosti NAZIV OPERACIJE 2. javni razpis za intervencijo IRP11 Podpora za novo sodelovanje v shemah kakovosti iz strateškega načrta skupne kmetijske politike 2023-2027 KRATEK OPIS OPERACIJE Na javnem razpisu so sodelovala podjetja Panvita Vrtnine d.o.o., Panvita Kmetijstvo d.o.o. in Panvita, Storitve v kmetijstvu Motvarjevci d.o.o., ki so se na novo priključila shemi EKO, za kar imajo vsa tri podjetja veljaven certifikat. CILJI IN REZULTATI OPERACIJE - Povečanje ponudbe iz shem kakovosti na trgu - Razširitev ponudbe proizvodov iz shem kakovosti - Povečanje dodane vrednosti proizvodov

Ker v Panviti verjamemo, da se zdrav odnos do hrane začne že v otroštvu, smo ob Svetovnem dnevu otrok in v Tednu slovenske hrane skupaj z blagovno znamko Frišno obiskali prekmurske osnovne šole ter učencem podarili svežo slovensko solato Frišno. 🥬 Obisk je dodatno obogatil Panvitin ambasador ter vrhunski atlet Kristjan Čeh , ki je otrokom predstavil pomen zdrave, lokalne prehrane in gibanja za dobro počutje in rast. Kot vrhunski športnik je dokaz, da velike dosežke gradijo vsakodnevne dobre odločitve, tudi tiste, povezane s prehrano. 💪 Verjamemo, da s takšnimi aktivnostmi mladim ne ponujamo le znanja o sveži lokalni hrani, temveč ustvarjamo izkušnje, ki jih spodbujajo k odgovornemu odnosu do prehrane, gibanja in okolja. 🌱





