24. avgust 2023
Panvita sponzor L’etape Slovenia by Tour de France V soboto, 2. septembra, in nedeljo, 3. septembra, bo Slovenija gostila uradno izkušnjo etape Dirke po Franciji, katere ponosen sponzor je tudi Panvita. »Spodbujamo šport, redno gibanje in zdravo prehrano, zato smo s ponosom uradni mesni partner L’etape Slovenia by Tour de France,« je povedal mag. Peter Polanič, predsednik uprave Panvite. Gostitelj etape bo Mestna občina Kranj, ki bo skupaj z Zavodom za turizem in kulturo Kranj (Visit Kranj) in Sport Media Focus zagotovila edinstveno tovrstno kolesarsko izkušnjo pri nas. Etapa Dirke po Franciji (L’Étape by Tour de France) je edina globalna športna serija, kjer se lahko amaterski kolesarji počutijo šampionsko in izkusijo legendarnost dirke, ki se prireja že vse od leta 1903. Za kolesarje je to priložnost, da izkusijo edinstveno atmosfero dirke, kolesarijo po izjemni panorami in v zavetrju, borbo za posebne majice in preizkušanje klenosti svojega značaja. »Etapa Dirke po Franciji je neponovljiva izkušnja in tudi med našimi sodelavci je kar nekaj zagrizenih kolesarjev, zato je Panvita s ponosom sponzor te kolesarske preizkušnje. Podpiramo zdrav življenjski slog, kamor poleg zdrave, varne in kakovostne prehrane spada tudi šport, zato veliko pozornosti namenjamo temu. Šport tudi povezuje in krepi odnose, zato je to tudi odlična priložnost za povezovanje kolektiva, pa četudi smo zgolj ob cesti kot navijači,« je še dodal mag. Polanič. Za športnike – tako profesionalne kot rekreativne in amaterske – je poleg treninga pomembna tudi zdrava in uravnotežena prehrana z varnimi živili. S skrbno načrtovanimi obroki zagotovimo potrebe po energiji, hranilih in esencialnih snoveh, ki so še posebej pomembne pri večjih fizičnih naporih. »AVE piščančji izdelki zagotavljajo pravo mero zdravja, naravnih sestavin in energije,« so pojasnili v Panviti. Krma za skoraj 4 milijone piščancev, ki jih letno vzredijo v podjetju, je lokalno pridelana in vsebuje samo surovine na rastlinski osnovi. »Kupcem želimo zagotavljati vrhunske izdelke, kajti hrana ima pomemben vpliv na življenje in dobro počutje, zato intenzivno vlagamo v razvoj in izboljšanje naših izdelkov ter storitev,« je še poudaril mag. Polanič.